Tyytyväinen asiakas suosittelee mielellään!

A_bAROQUE HOITOTHUONE

Kuva: Ninni Lahti

Kauneushoitolayrittäjän askel on usein kiireinen. 

Oletko koskaan miettinyt, kuinka monta asiaa kauneushoitolayrittäjän tulee työssään hallita varsinaisen ammattiosaamisen lisäksi?

Taloushallinta. Tuotemyynti. Toiminnan kehittäminen. Markkinointi, mukaan lukien aktiivisuus sosiaalisessa mediassa. Ja entäpä hakukoneoptimointi!

Itsensä johtaminen – kuinka se tapahtuisi helpommin? 

Phorest_boss

 Tiesitkö, että markkinoilla on ajanvarausjärjestelmä, joka ohjaa toimintaasi, raportoi, kasvattaa asiakasuskollisuuttasi, tarjoaa monipuoliset markkinointivälineet, kasvattaa näkyvyyttäsi hakukoneilla ja hankkii sinulle suosittelijoita sen lisäksi, että ajanvarausjärjestelmä on sinulle ja asiakkaillesi mitä mukavin käyttää?

Sosiaalisessa mediassa voi löytyä helmi.

Phorest_sosiaalinen media

Bongasin Phorestin facebookissa  jaetussa blogikirjoituksessa, jossa käsiteltiin kauneudenhoitoalan yrityksen markkinointia. Sittemmin olenkin lukenut kaikki Phorestin jakamat blogikirjoitukset.

Tähän puheluun kannatti vastata!

Phorest_puhelin

Kesäkuussa sain puhelun Hannalta, joka ehdotti minulle tapaamista Kirstin kanssa. Siitä eteenpäin asiat etenivätkin nopeasti.

Ymmärsin heti ensitapaamisella, kuinka loistava työkalu Phorest on kauneudenhoitoalan yritykselle!

Viikkoraportti kannustaa aktivoitumaan. 

Asiakaspalvelu, myynnin kehittäminen ja markkinointi ovat sydäntäni lähellä. Yrittäjänä minua kiinnostaa myös toiminnan pukeminen seurantaraportteihin.

Phorest_statistics

Itse kiinnostuin Phorestista nimenomaan sen markkinointityökalujen ja toimintaa ohjaavien raporttien vuoksi. Palaverissa mukana ollut yrityksemme taloushallinnosta vastaava henkilö puolestaan ihasteli raportteja, jotka Phorest tuottaa kirjanpitoa ja taloushallintoa varten.

Kuin kukka kämmenellä

Phoerest_kukka kämmenellä

Olemme nyt käyttäneet Phorestia yrityksessämme reilun kolmen kuukauden ajan. Pitkän yrittäjyyteni aikana en ole usein saanut niin hyvää palvelua, kuin mitä Phorestilta saan.

Ajanvarausjärjestelmän vaihtaminen on sujunut mutkattomasti ja olemme saaneet kattavan koulutuksen ohjelmiston eri toimintojen haltuunottoon. Yhteydenottopyyntöihini on vastattu nopeasti ja opastusta on annettu tarpeidemme mukaisesti.

Voin lämpimästi suositella Phorestia jokaiselle toimintansa kehittämisestä kiinnostuneelle kauneudenhoitoalan yrittäjälle. Phorest ohjaa sinut tekemään oikeita asioita. Uskon vilpittömästi, että yrityksemme kannattaa maksaa ajanvarausjärjestelmästä hieman enemmän.

Hannele Aallos

SKY-CIDESCO -kosmetologi (EAT), NTM, mentori (STO), Vastuuvalmentaja / Kauneuskoulutus Baroque

Muut kuvat: Phorestin kuvapankki asiakkailleen

P.S. Tämä blogikirjoitus ei ole kaupallista yhteistyötä. Tämä on tyytyväisen asiakkaan aito suositus.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *